reklama

Blázon

...vidím v každom dvore, počujem v každom rozhovore, voniaš na schodoch v paneláku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)


Stále sa mi zdá, že prídeš už dnes,
vyzerám z okna dievča na skútri.
Na ulici akoby zdochol pes,
smútok a strach ma tlačí vo vnútri.

V každom modrom aute vidím tunel,
pod každou prilbou hľadám tvoju tvár.
V hlave akoby mi kanón dunel.
Na toto nie je žiadny opravár.

Pokús sa to vydržať.

Vždy keď počujem kosačky motor
otáčam sa za ním jak šialený.
Vždy tam sedí len nejaký lotor,
tak by som chcel povedať v básnení,

to, že ťa vidím v každom dvore,
počujem v každom rozhovore,
voniaš na schodoch v paneláku,
preskúmam už aj každú mláku

a skúšam to vydržať.

Keď mi chýbaš
hľadám ťa všade,
keď mi chýbaš
zatiaľ mám nádej,

že sa to dá vydržať.


Michal Broz

Michal Broz

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...nech kto jak chce o nich húta,na každom je krv prischnutá,srdca môjho krv prischnutá...!(Ivan Krasko) Zoznam autorových rubrík:  Verše

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu