reklama

Dievča bez mena

...chcem sa z teba zobudiť keď s tebou ráno zaspávam...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Dievča s tričkom Rock ‘n Roll
chcem sa s tebou zobudiť,
keď so mnou večer zaspávam.
A ráno som postrehol
prehľadajúc celý byt,
že si preč a som zase sám.

Možno si len prízrak,
čo hryzie a robí zloby,
alebo si príznak
tohto dňa a tejto doby.

Či nemáš tvár,
či si v tvári každej ženy,
neviem, len cez pohár
pozerám, stále sa meníš.

Prichádzaš s nočnou tmou
a s karamelom na perách,
strácaš sa s rannou hmlou,
zas s vodkou stojíš pri dverách,

škriabeš ma a škrtíš,
miluj ma, buď moja múza,
ukážeš ma smrti,
odchádzaš, už som len lúza.

Dievča s tričkom Rock ‘n Roll
chcem sa z teba zobudiť
keď s tebou ráno zaspávam.
Chcem byť bez teba, no nie sám.


Michal Broz

Michal Broz

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...nech kto jak chce o nich húta,na každom je krv prischnutá,srdca môjho krv prischnutá...!(Ivan Krasko) Zoznam autorových rubrík:  Verše

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu